Tuesday, January 3, 2012

Tertarik dengan ayat ini

Satu malam...hati tergerak lak nak bukak twitter aku yang suam2 neslo tu...tgk2 kat timeline,ternampak tweet wardina safiyyah...rase tertarik la pulak...






p/s: sbenanrnye aku minat tweet yg lg satu tp kalo post kat sini takut ade membe yg salah sangka...aku syg membe aku beb.....:')

p/s/s: aq sntiasa ada di sini..tak pernah lupakan semua shbt aku...berkali2 aku kata..aku sntiasa ada kalo ko nk meluahkan sesuatu,sampai satu tahap aku rasa kau mungkin dah tak perlukan aku....walaupun begitu....aku tetap mahu ambil tahu tentang kamu,walaupun hanya melalui coretanmu....walaupun kini kau langsung tak sms dan tanya kabarku,aku tetap berkata di dalam hatiku...aku sihat,aku doakan kau ceria dan sihat selalu....:')




0 comments:

Post a Comment

Dah bace???Pe lagi komen laaaa.....:)

Best Blogger Tips

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers