Saturday, January 21, 2012

Piano...

Bukak n godeh2 pakcik google...tetiba terlintas video orang main piano...
Aku ade personal opinion yg agak ged*k sket..
Bagi aku....

-Lelaki yang pandai bermain gitar 
( anda nampak gentleman)

-Tetapi lelaki yang main piano....
(Anda nampak sgt sweet n romantik)...



*agak2 orang setuju tak ngan statment aku ni??...Haha..kalo setuju sila senyap...kalo tak setuju sila diam..:p


Tak dinafikan dari kecik lagi aku mmg ske ngan piano...
even mase aku kecik pun aku da main piano...



Haaa!!Best tak piano aku??haha guna sbelah tangan pun bolehhhh....:)
(Kalo korang perasan..yuna guna piano ni mase AJL yang lepas2...tp aku pny warna kuning...)

Tp beselah...budak2 kan..
Mak aku kata lg yang aku main kat piano ni mase kecik2 dulu adalah lagu 'Negaraku'..
Haa patriotik gitu...hehe =)


Orang kata piano ni untuk orang2 kaya je...
Ye aku pun ada tanggapan yang sama
Bayangkan harga 1 piano yang besor tu berape regenye...
mau ribu-riban..btul tak???




impian aku kalo ade benda alah ni aku letak kat satu sudut khas utk dye...hurm...
piano jenis ni????bapa ringgit ni?? 3 rm10 ke??hehe....
kenalah ukur baju ikut badan sendiri kannn....
tapi tak salah kan kalo kita ada impian...:')

untuk beli piano made of glass mcm kat atas...
insya-Allah kalo ade rezeki...sape tau kan?? =')
kalo tak esok..lusa..tahun dpn..mana la tau..kot2 ade rezeki kita.....


oke..aku ase bersemangat nak blaja piano bila salah sowg kawan twitter suh blaja maen piano..
x tau la sama ada dye tau ke tak main piano..
tapi kalo dengar dr cara dye mgkin jugak dye tau main piano...
kalo betul la wahai sahabat twitter...untung awek ko dpt bf yg sweet cam ko...:)

untuk beli piano...tu agak susah lagi2 waktu skang ni..
tp bak kata dye...

ko bljr keyboard mule2.. mmg best kalau ko thu main.

aah kan??msti best...:)
dulu ade la keyboard..tapi da lama da arwah...
tengok la camne...
bile mase pulak aku nak blaja main instrument ni??

haha...
pape pun....
"nak seribu daya..tak nak seribu dalih...."


cam tau2 je aq tgh boring ngan twitter td...
hehe




~Demolition Lovers~
aku suke lagu ni..(L.A.G.U)....
aku suke MCR...
ada masalah??
kalo ade senyap...kalo takde diam...=)





p/s: excited bile tengok senior aku x bayar sesen pun duet mara...agak2 bape la duet yg aku kena byr nnt..harap2 RM0.00 jugak.... :)








0 comments:

Post a Comment

Dah bace???Pe lagi komen laaaa.....:)

Best Blogger Tips

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers