Wednesday, November 23, 2011

Sapa budak Taurus?? Korang perangai camni ke?? =)



                  Mereka amat kuat pendiriannya. Namun orang Taurus cukup berani dan tidak mudah menyerah untuk mewujudkan keputusannya tersebut. Mereka juga adalah orang yang berani bertanggung-jawab atas perbuatannya dan bisa dipercaya. Dalam melakukan sesuatu umumnya orang Taurus bukan tipe yang asal atau sembarangan. Mereka adalah orang yang taat, menghargai tradisi dan melakukan segala sesuatu berdasarkan peraturan.
                  Orang Taurus juga dikenal tidak mudah marah, tapi jangan mengambil kesempatan dalam hal ini karena jika orang Taurus marah mereka bisa menjadi monster yang menakutkan! Orang Taurus juga tipe orang yang tidak suka berfoya-foya, mereka amat hemat dan irit dalam masalah keuangannya, mungkin inilah salah satunya mengapa orang Taurus sangat stabil. Mereka penuh strategi, berhati-hati, baik hati, dan mempunyai daya tarik khas tersendiri yang kuat. Sifat sifat tersebutlah yang membuat orang Taurus menjadi orang tua atau pasangan yang ideal.
                  Umumnya orang Taurus sangat tidak menyukai perubahan dan lebih suka kegiatan yang rutinitas, mereka tidak mudah melepaskan sesuatu. Dalam masalah percintaan orang Taurus sangat romantis dan mempesona, mereka sangat lambat menjalin hubungan tetapi jika sudah dekat sekali hubungan mereka, maka mereka akan melewati masa susah dan senang dengan setia dan tak terpisahkan.


Elemen Taurus : Tanah 
Planet Taurus : Venus 
Batu Taurus : Emerald 
Mineral Taurus : Tembaga 
Warna Taurus : Hijau 
Karakteristik Taurus : Gigih, Keras Kepala, Posesif, Dermawan, Sensual, Manja, Patuh


p/s: Sapa taurus??Gimme 5!!!Kita same..hidup kobau!!! kih2..:p
p/s/s: Mostly ade la...tapi characteristic Manja??Adoii betul ke tu? Cam klaka je...HAHA!
notanota: Tak salah skali skale bace,tapi jangan la smpai obses sgt ngan bende ni...kekadang bukan btol sgt pun...=)

0 comments:

Post a Comment

Dah bace???Pe lagi komen laaaa.....:)

Best Blogger Tips

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers