Thursday, June 30, 2011

Showdown 2011...top 4

Ahah!disebabkan ini...kat rumah ade perbalahan sikit antara aku dan mak aku...Mak aku nak tengok bola Malaysia vs Chinese Taipei (betul ke aku eja ni ek??) manakala aku taknak la lepaskan peluang tgk showdown yang dah sampai waktu-waktu neves ni....huhu...Tapi kesudahannya....Mengalah jugak la aku....disebabkan satu ayat yang simple dan bersahaja yang dikeluarkan mak aku iaitu..showdown ada repeat...bola mana ada...=.="

Tapi aku still jugak boleh tengok...walaupun lambat dua jam...Nasib baik ada tonton...hehehe...

Ok...since tajuk entry adalah tentang showdown,maka ulasan tentang bola tak banyak..Tapi apa-apa pun Tahniah kat skuad bola kita,sebab menang 2-1 tadi..Shot yang paling best sekali of coz la safiq rahim punya kan...Tapi gol kedua dari Aidil Zafuan tu not bad jugak,tambah pulak tendangan yang cantik dari yang buat sepakan sudut tu (tak ingat la siapa..huhu).... Cuma nanti masa kat Taipei nanti masukkanlah Ashaari Shamsudin,sebab kunalan pun dah kena kad kuning kan..huhu (eh pqa suka hati kau aje nak suruh masukkan pemain itu ini,mengalahkan coach dia pulak...hehe...) Asrarudin pulak,kalau dah dapat bola tu tendang aje,tak kira la masuk ke tak,janji try.Sebab asra banyak dapat bola tadi,Badrol Bakhtiar pulak aura dia macam belum keluar je tadi....takpe2,nanti kat sana pulun abih2 ea.. Tapi overall game td agak sengit..Takut gak game yang akan datang ahad nanti sbb kalau Taipei dpt 1-0,chances diaorang menang agak tinggi,so rimau2 malaya sekalian...hobin+peteh+gomo+pulun cukup2!!!!!!yearghhhhh!!!Hidup Rimau!!!aummmmm!!!!=)






Ok,sekarang baru masuk topik asal..SHOWDOWN 2011..Korang tengok tak? Aku memang minat dari 1st season lagi,dan team yang aku minat pun sama dari 1st season lagi...Ha teka la siapa...Mesti dapat agak kan??HMC PHLOW...Ye!!betul3!!!=)

Tadi memang sangat best,sbb theme minggu ni "Show me watcha got"...So means dat minggu ni performance diaorang adalah berdasarkan identity group diaorang sendiri..Bagi aku performance HMC PHLOW malam ni adalah lebih baik dari minggu lepas..Ni barulah HMC!! =)


Tak dinafikan Elecoldxhot pun agak best dari 1st week lagi....Pendek kata top 4 ni semua aku suka kecuali Bounce stepperz...err,bukan la bermaksud aku anti team ni...bukan la macam tu,cuma aku kurang minat aje,aku lagi minat Panic...target lari sikit kat situ,tapi diaorang pun boleh tahan....buktinya?Voting diaorang minggu ni melonjak ke num 2...mengalahkan Elecoldxhot yang jatuh ke tempat ketiga...Ha dasat jugak kan bounce stepperz ni...jangan main2,tak mustahil diaorang boleh menang tau...


Tapi lately aku agak suka dengan performance Rokusteps...3 minggu yang lepas,performance diaorang aku tengok memang best,lagi-lagi mase diaorang perform guna lagu fancy footwork tu...Waaaa....sangat cute performance korang waktu tu,tergoda i kejap..kih3...teringat masa season 1 punya,waktu HMC phlow menari lagu timbaland-bounce,dan minggu diaorang ada perform guna lagu butterfly-jason mraz.. Seriously,performance diaorang bagi aku waktu tu memang best. Lagu butterfly tu best,tapi lyric dia....alamak...nasib baik udah di edit dong....huhu
Pastu masa theme rock pun aku suka performance rokusteps jugak..

Voting (Ranking) buat masa ni...~setakat 29/6/2011~

1. HMC Phlow....(weeehuuuu..)
2. Bounce Stepperz
3. Elecoldxhot
4. Rokusteps

Hope result kali ni memihak kepada yang berhak,tak jadi macam season lepas,sebab season lepas aku rasa Floor Fever patut menang,(sebab Hmc takde kat final,so aku vote untuk Floor Fever la...last2 team ni pun tak dapat ke final battle....huhuhuhuhu....)


so pilihan aku HMC RokuXhot!!!!Yeayyyy!!!!

Mana-mana pun layak menang kalau show diaorang best mcm minggu ni punya performance..^-^




p/s: HMC PHLOW dengan Elecoldxhot punya stail sama je aku tengok,Rokustep lain sikit dengan B-boy nye...agak-agak siapa menang ek???Tak sabar tunggu next week...^-^















So who's gonna win???? =)











Faruq (HMC) & chriz (ECX) memang style lah....=) 


`

0 comments:

Post a Comment

Dah bace???Pe lagi komen laaaa.....:)

Best Blogger Tips

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers