Friday, June 24, 2011

Perfume yang sesuai dengan zodiak anda...=)

adakah bahasa yang aq gunakan agak kasar untuk blog ini???kalau ya....then aq akan tukar daripada "aku" kepada "owner blog".....ok???? (hope x jd issue..)

ok...back to our topic..

td kan...owner blog ni gi jln2 ke blog2 jiran...then tersuka dengan fakta pasal perfume yang ada kat sini...so owner blog nk mengelakkan drpd ilang jejak....so owner blog ni copy n paste info yang mungkin berguna untuk gadis2 yg confius untuk pilih perfume,dan juga untuk jejaka a.k.a para boyfren yg nk blikan perfume untuk girlfren korg ke...ahaks..=)

tp sori r ea...a bit panjang la entry ni..huhu..

AQUARIUS (20 Jan - 17 Feb)
Anda adalah orang yang pandai beradaptasi. Jiwa sosial Anda pun tinggi ditambah lagi dengan kecerdasan yang mendukung, Anda berbakat menjadi seorang inovator. Wangian dengan paduan aroma tumbuhan ditambah dengan segarnya Citrus serta Musk dan Amber akan membuat anda lebih stabil.

PISCES (18 Feb - 20 Mar)
Sifat Anda yang agak pemalu dan peka, diimbangi dengan sisi positif sifat yang mudah bergaul, dan penuh daya tarik. Imaginasi Anda yang luas mendukung daya kreatif yang tinggi. Aroma hijau dari tumbuhan seperti Geranium, dikombinasikan dengan rempah-rempah dan diikuti oleh Ambery dan Woody akan membuat anda semakin percaya diri dan tidak malu-malu lagi.

ARIES (21 Mar - 19 Apr)
Suka berpetualang, energik, berani dan bercita-cita tinggi membuat Anda selalu tampil menjadi yang pertama dengan tingkat antusiasme dan rasa percaya diri yang tinggi. Anda akan semakin segar dengan aroma kayu dan rempah ditambah segarnya Citrus dengan Musk dan Amber.

TAURUS (20 Apr - 19 Mei)
Sifat Anda yang simpatik, penyabar dan percaya diri serta terbuka dan sportif menjadikan Anda seorang sahabat dalam segala keadaan. Selain itu Anda juga selalu bersedia dengan berbagai pemecahan masalah. Daya pikat Anda akan semakin jelas dengan semburan perfume dengan aroma Frutty, wangi mawar dan yang berdasarkan Woody. (eh betullah!!owner blog ni mmg ske bau yg camni.....hehe)

GEMINI (20 Mei - 20 Jun)
Gemini memang terkenal dengan daya pikat yang luar biasa dan jenaka. Rasa ingin tahu yang besar mendorong Anda untuk mengeksplorasi hal-hal baru. Wangian dengan aroma tumbuhan dipadu dengan sedikit Bergamot serta Musk dan Amber sebagai latar belakang akan meningkatkan konsentrasi dan optimisme Anda.

CANCER (21 Jun - 21 Jul)
Cancer yang kental dengan sifat sentimental sering memberi pengaruh kuat pada mood. Anda orang yang sensitif dan agak pemalu tapi jangan risau,wangian dengan aroma Fresh Frutty dengan sentuhan Citrus serta Musk dan Amber akan menimbulkan rasa damai dan meningkatkan semangat.

LEO (22 Jul - 22 Agt)
Di sebalik penampilan yang menarik, Anda sebenarnya penuh kasih sayang dan pemaaf, tapi Anda juga berjiwa pemimpin dan pribadi yang terbuka. Kadang idealisme yang tinggi kadang membuat Anda kurang percaya diri, paduan Fresh Spicy Fourgere dengan sentuhan Ozonic, Musk dan Woody akan meningkatkan keyakinan diri Anda.

VIRGO (23 Agt - 21 Sep)
Pemikiran bebas dan praktis tersimpan dibalik ketenangan dan sifat dingin Anda. Orang juga terbiasa melihat Anda selalu tampil sebagai seorang pekerja yang sangat keras. Sentuhan aroma Citrus dengan wangian oriental dari Cendana serta Ozonic dan Amber akan meningkatkan semangat dan menenangkan fikiran anda.

LIBRA (22 Sep - 22 Okt)
Anda selalu bersedia mengendalikan segala situasi kerana antara ciri utama Anda adalah keseimbangan peribadi dan selalu berusaha menjaga keharmonian suasana .Aroma Citrus dan rempah dan Lime dengan Amber dan Musk  akan membuat anda semakin stabil dan mengurangkan sifat pemurung.

SCORPIO (23 Okt - 21 Nov)
Anda penuh pengertian dan berkeinginan tinggi. Dengan kecerdasan dan intuisi tinggi, anda mampu menganalisa pribadi seseorang dalam mudah dan cepat. Kombinasi Fresh Floral dari Ylang-ylang dengan sentuhan Ozonic Amber dan Musk akan menenangkan fikiran dan mengatasi bad mood.

SAGITARIUS (22 Nov - 20 Des)
Anda orang yang berhati keras dan suka berspekulasi. Positifnya Anda orang yang terbuka, jujur, dan humoris. Selalu merasa was wasuntuk mencuba sesuatu yang baru. Perfume dengan aroma Citrus, Bergamot dan aroma hijau tumbuhan serta Woody dan Amber akan membuat Anda semakin optimis.

CAPRICORN (21 Des - 19 Jan)
Ketenangan adalah jiwa Anda, hal ini juga tercermin dari sifat Anda yang penyabar. Dengan tekad yang kuat, efisiensi tinggi, Anda akan mencapai sukses. Aroma lembut Jasmine dan Ylang-ylang dengan sentuhan menyegarkan dari Chypre dan rempah-rempah akan memberi ketenangan dan meningkatkan gairah Anda.



untuk Taurus yang mcm owner blog ni.....perfume ni mgkin sesuai...ini gabungan bau epal,sophisticated exotic flowers & sensual wood....baunye pun...bolehla....tp owner blog pun ske bau ini dan ini jugak....;)




p/s: yang penting hidung kita boleh terima perfume tu...so takde la kite bersin2 + pening memanjang...kan?kan?=)


p/s:  owner blog lg suke perfume yg baunye x kuat sgt....tp kadang2 tu dah terbeli.....pakai je la..x elok membazir...;p






till da next post...Daa...=)

1 comment:

Dah bace???Pe lagi komen laaaa.....:)

Best Blogger Tips

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers