Tuesday, June 14, 2011

untitled tak bertajuk...

Entry ni untuk yang knal owner blog ni aje..


"Ko ni aq tgk kat luar laen,kat dlm fb laen,kat dlm blog pun laen....siapa kau sebenarnya..??"


*sigh...ada ke antara kawan2 aq yg pk camtu???
dan perlu ke aq menjawab soalan ni??





cari sendiri siapa aku yang sebenarnya..
bila kau tau...aku jamin...kau x sangka......luaran dan dalaman aku berbeza sama sekali..

Di luar aku adalah pqa
Di dalam aku adalah ika..


sekian..:)






note:

tiba2 teringat kata2 ini.."tinggal pqa je yg tak add aq..ntah merajok kot.." (aku bukan merajuk,tp untuk add ko balik dlm memory aku itu mungkin sesuatu yang mustahil..bila aku jumpa..aku loading memory..bila aku tak jumpa..aku delete data...itu kerana untuk mengelakkan internal hard disk aq penuh dengan memory tentang kau...itu bukan bermaksud aku benci kau..aku cuma save sesetengah data shj ttg kau..the rest aku rasa da tak penting...jadi sebaiknya aku tak add ko...supaya aq tak bersusah payah dan tak mengambil masa yang lama untuk scan dan padam memory....ini juga bagus agar sesetengah memory indah tentang kau tak dijangkiti virus.........maaf..)



mood: mcr + exists....(*sigh...)

p/s: maaf la ye..sy bkn bdk computer...so bab2 ni mmg tak pndai...kalo slh tu kire halal la ye...:')

2 comments:

  1. ala..tuk yg baru nak kenal leh x baca entry ni?

    ReplyDelete
  2. ala kalau x bg pun org tu da bace da.....hehe.. :)

    ReplyDelete

Dah bace???Pe lagi komen laaaa.....:)

Best Blogger Tips

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers