Sunday, October 23, 2011

Hoben Jang Hoben vs Peteh Ganu Peteh! =)


Waaa...mlm ini sangat la tersangat best nye...
Sape tgk live kat RTM 1??~best kan mlm ni~

Ruso monang!!!
=)

(Tapi seyes t-team main mlm ni mmg bagus..cuma nasib tak menyebelahi dorang....)

Bagi aku game tadi.....

Farizal (H) = mmg patut pun azraai khor masukkan dye as keeper mlm ni..baru ade aura...=)
Shukor Adan = Hurm...saba jela tak dapek nk nengok dye ni kek final nnt..ape daa..da nak abis game ekau dapek kad kuning lak....tp dpt score 1 gol mlm ni mmg terbaek la...cumaa,aduuuuiii...tak meriah la n9 takde shukor adan nnt...huhu =.="
Hai-0 = tatau nak ckp ape..sentuhan kureng berbisa la mlm ni..hu2
Shahurain = waaa..ni la hero mlm ni..walaupun mula2 mcm kureng menyerlah...
Fakri Saarani = Haiyaa!!Mana pigi ini budak??nape tak main mlm ni...hu2..
Kuna = mcm biasa,dia ni mmg tak pernah hampakan fan n9
Qhairul Anwar & Firdaus Azizul : yang ni no comment,tapi firdaus bnyk kali try nk shoot,cume bola menyimpang sana sini..at least dye try kan..




note: 1st half mcm boring sket..lepas je t-team dpt score n n9 pun dpt samakan 1-1,barulah game jd best..
note2: walaupun n9 mng..bg aku best player mlm ni still Zairo Anuar dari T-team.. dia ni mmg faveret player aku,since kat team Terengganu lagi...Skill dye mmg tip top..free kick dye mmg best2...tak caye cube observe,bg aku pmain kat msia zairo anuar dengan safiq rahim pny free kick mmg best (ni personal opinion aku ea..kalau tak setuju tu terpulang..persepsi masing2 kan..)


Final game kat Shah Alam, 29/10/2011

Negeri Sembilan vs Terengganu

(DUA-DUA TEAM FAVERET AKU!!AISEH MANE NAK SOKONG NI!!=.=")
Perhatian: Aku sokong bukan sebab reputasi@rupa@semangat kenegerian ea...(semangat negeri ape nye cik fiqa oii....ko lahir kat kuching,Sarawak tinggal kat nilai,N.sembilan,blaja kat sepang,Selangor n kampung kat muar & Bandar Tenggara,Johor....So agak2 korang aku patut sokong team mana??haha)




To be honest: mungkin Terengganu akan menang..Tapi jangan pulak terkejut kalau nanti Negeri Sembilan boleh menang,sbb skill dua2 team ni mmg best. harap2 N9 tak perform mcm mlm ni pny game..,insya-Allah boleh menang...haishh risaunye..=.="




Jadi saya sokong.......
hurm..
Kalau lawan team lain mmg aku sokong Tranung Nelang 123%...tapi untuk Final mestilah sokong Skuad Jang Kito!Hoben jang  Hoben!!... =)











(mintak maaf la ye review tganu vs selangor takde,sbb saya tak ada astro maa..cuma ada piring astro saja...hehehe)




So bagi korang sapa juara Piala Malaysia nanti??



*gamba ni copy ye,bukannye gamba sendiri..



Kepada N9..

ON MANDOKON NA SU ITA SUPPORT PASUKAN NOGORI...

PALA HARI SABTU ON ISE NA ADONG MASO NA KETA MALIGIN BOLA TU 
SHAH ALAM...

ULANG LUPA PKAI BAJU NITA...SON MASOE..ANGO LAGI BAHAT LAGI 

TAGI...BARU MERIAH...HOBIN JANG HOBIN!!...

*ayt dari sum1 from blogger...=)






haha..ni gamba mase game yg lepas...(masa final n9 vs kedah "Piala FA" taun lepas). Jadi adakah si ruso mampu menembak penyu atau penyu yang shoot ruso balik??sama2 kita tengok...=)


OR





ok..till da next post...assalamualaikum...=)

0 comments:

Post a Comment

Dah bace???Pe lagi komen laaaa.....:)

Best Blogger Tips

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers