Sunday, May 22, 2011

Ape perasaan korang bile pelakon2 Nur Kasih masuk cinema??

Huarghhh...
Hari ni kepenatan yang luar biase..
tp agak best la...(mmg best pon!Haha!!)



orait...aq start ngan 1st movie yang aq tgk hari ni...
Nur Kasih The Movie....
Movie ni aq tgk ngan my buddy...mszt
Okeyh...Back to our topic..=)






Aq terlewat 10 min tgk citer ni..masuk je da start da pun...
Then tgk jela...nasib baek tak jauh tertinggal..huhu
Bg aku citer ni not bad la..mmg best...
story line ok je..tambah lak watak anak2 aidil yg comel tu..
Citer ni mula2 agak slow...
then bile da smpai accident kat tren,barula start emo+tacing2 sket...
(tp bg aq scene yg bjaye wat ati aq tersentuh adalah scene aleeya meninggal n anak lelaki dye tny ayahnye a.k.a aidil....."alias tido dgn tok wan...tp nnt ayah tdo dengan siapa?" {alamakkk....sdey sket la part tu...budak lelaki ni mmg pandai berlakon la..huhu})



Then bile abis citer tue...kedengaran la satu suara garau yang berkata..."Nanti Dulu! Semua Jangan Keluar!! "
Tipulah kalo aku kate aku tak cuak waktu tue...ingatkan ade spotcheck.....mane la tau..kot2 ade anak ilang ke....barang ilang ke....tp rupa2nye....





PELAKON2 NUR KASIH MASUK KAT CINEMA!!!
Whoa....ni bukan tipu ea...haa tgk gmba kat ats ni...
(tp sory r kualiti tak elok...sbb dlm gelap..)
Serious terkejut...huhuhu...






Ni mse fizz fairuz interview salah sorang pakcik yg tgk Nur Kasih...Fizz Fairuz agak sengal sket..wat lawak memanjang...haha





View dari atas...penangan Nur Kasih The Movie....Support industri/filem kita...=)



Then anta my buddy ke ktm...
mak aq ajk dye join kitaorg..tp dye segan kot...dye kate nk balik...
then mk aq bg msg kat aq..temankan kwn aq ni ke ktm
adehhh...ni sape ank mak ni???ok sy jeles....huhuhu...:)
Tp kat ktm ni pon ade drama gak..
ahaha..takyah citer la..
ini pon kes tacing gak ni...
tajuknye...
"antara dua tren" 
...haha..=)





hey2...untuk pengetahuan..seremban tak jadi station terakhir ktm...sbb KTM ade tambah 2 lg station baru..
Senawang & Sg Gadut....(serious aku baru tau...huhu)





Ok...Skarang masuk citer ke-2...kali ni tgk dgn family aku..
Pirates of the caribbean
seperti mane yg dah ditulis dlm entry aq sbelum ni...klik untuk baca
Citer ni mmg aku nk tgk ngan family..
sbb mak n ayh aku suke tgk citer ni..



Pirates of the Caribbean 4
(*sigh...gmba ni aku dpt dr pakcik nuffnang...sbb tu beso je rupenye..Hehe..)

Citer ni pon ok...
Best...
Lawak dye mmg sengal...
tp agak seram kejap part mermaidssss dtg ramai2 nk serang...huiii...ape daa...mermaid lawa tp garang...
(da macam tgk citer hantu pulak...hishhh...=.=")
ending citer ni pon...ok laa...


So???bg sape2 yg belum tgk dua2 citer ni...korang try la tgk...bagi aku...kpd sape2 yang follow drama Nur Kasih kat tv3..korang kena tgk movie ni...sbb penghujung kisah Nur Kasih ade pada movie Nur kasih the Movie...




p/s: - tiz zaqyah sgt cantik laa.......jeles aku...ape rahsianye ek???kasi la tips sket.....huhuhuhu
      - Fast five ,Thor, Pirates of the Caribbean suda ditawan...cite ape lak pas ni...hee

p/s/s: -bg sesetengah org pikir mgkin aku ni agak membazir...tp bg aku...spend time dgn orang tersayang adalah sangat bermakna..to my fren..thanks sbb tetap adakan mase untk aku n sudi habiskan mase ngan aku hari ni...walaupun cume kita berdue je yg tgk... :')

note: gmba untk para pelakon Nur Kasih aku masukkan sket je...kang masukkan lebih2 org kate aq show-off lak....huhu..:)



1 comment:

  1. HAHA . aku kan anak mak jugak . so mak sayang aku lebih laa .

    ReplyDelete

Dah bace???Pe lagi komen laaaa.....:)

Best Blogger Tips

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers